Sâmbătă, 25 Mai 2013 16:40 |
Asiguratii care au incheiat polite cu Allianz Tiriac pot de acum sa foloseasca un sistem online de notificare pentru asigurarile de locuinta si cele auto. Acest sistem este unic pe piata din Romania pentru moment. El permite asiguratilor sa faca o programare de constatare a daunelor fie pentru masina fie pentru locuinta, micsorand astfel timpul de asteptare in mod semnificativ si totodata crescand eficienta serviciilor. Camera Deputatilor a adoptat un proiect ce presupune ca proprietarii masinilor sa poata urmari lucrarile de reparatie ale masinilor in service. De asemenea, ei au posibilitatea de a depune reclamatii la RAR in cazul in care sunt nemultumiti de calitatea lucrarii. Daca service-ul la care a fost efectuata reparatia nu ii acorda clientului aceasta posibilitate, el are dreptul de a nu semna receptia lucrarii. In cazul in care RAR primeste 5 reclamatii referitoare la calitatea serviciilor unei unitati, acesta poate efectua un control la service-ul respectiv, control in urma caruia li se poate chiar ridica autorizatia de functionare. Autoritatile considera ca riscurile mai mari ale service-urilor vor determina o crestere a calitatii serviciilor oferite.
|